Tuesday, March 10, 2009

100m range: tufe, lemne, stuf



4 comments:

Uba Cristian said...

cu siguranta srau stiucalai pacolo, dar si paznici cu furci, coase si topoare...in rest f misto locatia. recomand! a, si sa nu uit, pozele-s faine, ca sa ma exprim intr-un limbaj ardelenesc :D

Anonymous said...

Imi place a doua fotografie. Mult! Reflexii, albastru si nori!

illa said...

asa vii tu dintre lemne, stuf, butucanos in aparenta si apoi faci focus pe cel mai delicat lucru din decor..sensibil..te tradeaza viziunea..o femeie s-ar putea indragosti de kestia asta a ta..si bine ar face..daca ar face conexiunea..

Anonymous said...

parca ar fi un filmulet. am iesit din ascunzatoare,m-am dus pe pontonul parasit si am gasit o floare. imi place aia cu stuful,parca o privesc din perspectiva celui ascuns acolo :)